i need to get the fuck up.

njuter av första säsongen av Jersey shore samt underbar musik plus psykologi. Hade bästa lördagen på länge igår, var med vänner jag inte träffat på jätte länge och hade det bara helt underbart! Vi var oldschool och körde sanning eller konsekvens, och japp japp jag satt i bara underkläder en runda, sådan tur som jag hade så var alla rätt väck redan då så det var chill. hade det jätte kul med Hannish, vi sprang runt och bara njöt av ja allt, det kändes som förr. Den här underbart charmiga bilden får representera lördagen.
vi var tvugna att byta kläder under lekens gång, det värsta är ju det att adam passar bättre i min nya klänning än vad jag gjorde. Nu så ska jag chilla med allt det här. jag fyller år låt mig va!! haha

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback