it´s time to show you how I burlesque!

tiden är inne. Det jag har väntat på i hela mitt liv. Att få stå där och sjunga på en stor scen. Men jag är inte nervös längre efter att jag fått så fina komplimanger över burlesque, är helt överlycklig, hade jag inte fått det så hade jag nog inte kunnat framföra den överhuvudtaget. Men nu så jävlar ska jag visa vad jag går för! Thanks mates! Det är helt underbart kul att arbeta med alla treor, alla är så snälla och duktiga på det dom gör, helt sjukt. Nu är det bara att räkna timmarna, klockan 19.00 är det premiär av Rekvicinema! & farsan skjusar mig om en halvtimme till västerås för genrepet, omg har aldrig varit så här excited över något i hela mitt liv!!!

Hursomhelst så har jag inte haft tid att blogga den här veckan eftersom jag har kommit hem sju på kvällen och sedan varit tvungen att gå och lägga mig, rep rep rep.Men det har det varit värt fast de flesta varit irriterade och väldigt stressad som jag själv. Älskar mitt teatergäng. Har varit en rolig vecka med rep & massa andra saker. Som jag och Becker drog ner på stan här om dagen för att köpa lite grejer till showen, här är Emily tagen mitt i akten.
här är inne i våran loge. Känns så proffsigt och roligt. Plus att Rekvicinema var med i både radio och teve igår kväll. Känns smått awesome! aja nu jävlar ska jag fixa mitt hår & packa lite grejer och sen är det bara att köra. Önska mig lycka till!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback