Lista

skulle du ha sex med den personen du senaste fick sms av?
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna?
har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna?
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade på ta hand om dig?
Har du någonsin pussat någon som varit hög?
Hatar du någon just nu?
Saknar du någon just nu?
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för?
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar skulle du sluta träffa den då?
Är du en elak person?
Vad lyssnar du på just nu?
Tror du att andra människor tycker illa om dig?
Är du lycklig?
Vem kramade du senast?
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv?
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu?
Finns det någon person
skulle du ha sex med den personen du senaste fick sms av?
Been there done that.

Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna?
Nej inte riktigt

har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna?
jahråå

Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade på ta hand om dig?
Det tror jag väl.

Har du någonsin pussat någon som varit hög?
Ja

Hatar du någon just nu?
Nja

Saknar du någon just nu?
Ja faktiskt

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för?
Jocke

Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar skulle du sluta träffa den då?
Been there done that, det var ingen rolig period..

Är du en elak person?
Nej det vill jag inte påstå

Vad lyssnar du på just nu?
kill them with kindness - Killwhitneydead

Tror du att andra människor tycker illa om dig?
Ärligt talat så har jag ingen anning, men jag tycker oftast att folk som inte känner mig dömmer mig för fort, tror att jag är någon kaxig jävla poser typ.

Är du lycklig?
Jaa :D

Vem kramade du senast?
Ronja
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv?
ja..

Nämn någonting du verkligen vill ha just nu?
Sol, usa & någon att mysa med.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback