premiär & St. Patricks day

premiären gick så jäkla bra! Jag är så sjukt stolt över oss. & jag blev helt överlycklig och chockad över alla komplimanger angpende min röst. Helt sjukt vad lycklig jag blev, kom fram random människor och sa att jag var helt fantastisk. Ni anar inte hur enormt lycklig jag är just nu alltså! Det värmer verkligen att få höra att man är fantastiskt duktig på något man aldrig trott att man kan, och helst när folk blir chockade som de blev, hahah nej jag kan leva på detta i all evighet! aaah, ville bara skrika ut högt hur jäkla lycklig jag var igår, tack så hemskt mycket! ♥
hursomhelst ska sluta skryta med att jag chockerade människor igår men what to do? what to do? Efter premiären drog jag Ronja och halva estet treorna till Pitchers & firade St. Patricks day & våran premiär, det var jätte trevligt och mysigt.


haha så söta. Var jätte kul att umgås med nästan alla esteter eftersom jag själv inte gjort det så mycket, så det var kul att ta en bärs och berömma varandra för premiären, längtar nu efter fredag då vi alla ska supa rejält.
Just nu sitter jag hemma hos ronja & typ ligger och har girl talk & äter cheese ballz. Helt slut. Inväntar denna vecka sen så jävlar är det kryssning och senare typ en månad kvar till studenten, kan inte fatta detta, har fan aldrig varit så här lycklig i hela mitt liv, hihiihihi, i love my life....well jag kunde varit smal och fin, men wääh, fuck that! Hahha

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback