sick friday

skulle egentligen ut med brudarna i västerås ikväll, men nejnej jag är sjuk & jag MÅSTE spara mig till Studentkryssningen. Ligger i sängen och kryar på mig lite. Big brother & lite Cougar town. Älskar att vara sjuk, för jag bara tappar vikt som fan. Har redan tappat ett halvt kilo, så please om ni är sjuka kom och smitta mig!!! Fan vad jag är sugen på vinägerchips, har inte ätit onyttigt på heeela veckan, druckit massa vatten & tränat bara. Hanna var tillochmed tvungen att jaga mig bort från chipshörnan inne på Ica. Men nej jag ska fortsätta käka så här lite ett tag till, se om det fungerar. I go girl..fan borde plugga lite. nej fan ska drömma mig bort till Usa med hjälpa av massa Tumblr ett tag till..mohaha

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback