sorry for party rockin.

whihoo! Gud vad jag ÄLSKAR västerås, eller mina polare i västerås. Hade det så sjukt jävla kul igår hemma hos Jocke & sedan på Poco. Förfestade som fan med underbar musik och vänner. Lätt bästa utgången iår iallafall. Fast jag däckade i Gurås säng när vi bara hade kommit till hälften av jersey shore avsnittet (sorry bro) Som tur var hamnade inte jag på bild, men mina polare gjorde det så lägger upp dom, bara för att ni är så söta. asså klara du är så jäkla snygg, du med ida...hahaha!
Men jag ska inte vila nu , nej nej nej. Repade inför föreställningen imorse, sjunga, agera & dansa bakis är fan min grej nu alltså! Jag ska upp på den där fyllehästen igen. Eller nej orkar inte dricka något, vill ha en slö skit onödig söndag imorgon, men ska iaf upp till Muffa ikväll och vara med honom & grabbarna. Men nu så ska jag fixa mitt bakis fejs samt käka och kolla klart på jersey shore. Denna helg har mycket mer att bjuda på känner jag.

Kommentarer
klara

fulaste bilden, ever .....



2012-03-12 @ 13:59:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback