STRESSAD!!!

jag har inte haft tid att skriva nu under hela denna vecka, why? well här har ni några fina bilder från föreställningen Rekvicinema, hihihihi jag är så stolt!



'Jag är så söt som försöker vara lika snygg som dansarna, hahahah, nej ush, hemska bilder från burlesque numret på mig.




Sista chansen att se denna underbara föreställning är imorgon klockan 19.00.
Jag fattar inte ens själv att det är sista dagen imorgon, det är både skönt och sorligt.
Men imorgon så jävlar börjar det roliga, alla vänner & min familj kommer och kollar imorgon, kommer vara jätte nervös fan. nu ska jag ta ett varmt bad och lugna mig lite, återkommer senare!

Kommentarer
eviz

Fanns de ingen som filmade :o vill jätte gärna se ditt nummer av burlesque :D



Blogg: http://nattstad.se/keeponswagging
2012-03-23 @ 19:32:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback