we ARE THE BEST!

asså roligaste fucking festen på länge, inväntar spännande bilder från Kajsa.
Sista föreställningen gick jätte bra, jag gav verkligen allt jag hade in till det sista. Fick blommor av familjen & lite pengar så blev jätte lycklig, farsan kan inte sluta snacka om att han ska lägga upp Burlesque numret på "You-tobe". Jätte gulligt hahah. Efter att ha kramat om alla så stack vi ner i logerna & fixade oss snabbt som attans. Sen anlände vi till lokalen, & Estet festen kunde börja. Jag vet inte allt men det känns som att hälften av alla hamnade i säng med varandra tillslut men vi hade alla hur jävla kul som helst. Älskar alla mina esteter!! Vi dansade och firade som aldrig förr. Hittade några bilder från efterfesten efter efterfesten haha. vi satt i någons replokal och grabbarna öste på med musik, tror jag... hahah suddig men underbar kväll, thank u guys! ♥
awesome jävla kväll.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback